luni, 27 iunie 2016

Excursie



                E luna iunie asta însemnând că s-a terminat școala. Nu pot sa spun că nu îmi v-a fi dor de clasa a 9-a dar nici nu aș vrea să retrăiesc acest an. Am intrat în vacanță de o săptămână și deja am făcut atât de multe! Am mers în excursie cu clasa la Brașov unde am stat 4 zile și am urcat la Canionul celor 7 scări, am vizitat centrul vechi al orașului, cetatea Râșnov, castelul Peleș și multe altele. A fost o excursie superbă, dar am avut foarte multe obstacole, aceasta aproape nemaiavând loc, dar fiind salvată de niște părinți săritori care ne-au însoțit pe parcursul acesteia. Au mers un bunic și 3 mămici iubitoare, locurile autocarului fiind ocupate în drumul nostru de la Iași spre Bașov. Pe 2 mămici le-am luat de la Iași, o colegă de la Lețcani, o mamă de la Podu Iloaiei, iar pe bunic din Roman. Pot să spun că a fost o excursie minunată, plină de zâmbete și sentimente de fericire, o excursie care ne-a adus mai aproape unul de celălalt și care ne-a făcut să putem spune că facem parte cu adevărat dintr-un colectiv.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu