sâmbătă, 24 decembrie 2016

Spectacolul de Crăciun

A venit și luna decembrie cu multele grade sub minus și toți așteptăm cu nerăbdare sosirea Crăciunului, dar până la această sărbătoare am să vă spun despre un eveniment foarte frumos, anume spectacolul de Crăciun la care am fost împreună cu minunata mea clasă. A fost chiar ieri și a ținut de la ora 20:30 și a durat câteva ore bune, dar ce pot să spun în afară de faptul că a meritat într-adevăr să vin și să admir un astfel de spectacol. Înainte de a începe spectacolul clasa noastră împreună cu clasa a 9-a B i-am așteptat pe domnii noștri diriginți gata sa-i întâmpinăm cu o colindă, colindă la sfârșitul căreia toți am rămas emoționați. După aceasta am intrat toți în sala de spectacol, ne-am găsit locurile și am așteptat ca spectacolul să înceapă. Au cântat atât coruri de copii cât și coruri de adulți, iar sopranele și tenorii nu s-au lăsat întrecuți, cântând și ei nenumărate melodii. Cel mai mult m-a impresionat finalul în care toți cei care au luat parte la spectacol s-au adunat pe scenă și au cântat o piesă împreună la sfârșitul căreia a început să cadă confetti din tavan. A fost experiența minunată pe care nu o voi uita niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu