miercuri, 11 mai 2016

Acesta este primul meu blog și cel mai probabil e și ultimul. Cred că stau în fața calculatorului de 20 de minute și totuși nu știu despre ce să scriu. Aș putea să scriu despre o carte(cine ma cunoaște poate spune ca citesc foarte mult), dar din păcate nu știu să le povestesc (mereu dau spoilere). Aș putea să scriu despre un film(am mers la Captain America:The Civil War in weekend), dar aș strica surpriza pentru cei care doresc sa îl vadă. Aș putea să scriu despre cum abia aștept să se termine testele, tezele, tot ce ține de școală, despre cum timpul parcă trece cel mai repede când ai nevoie de el și se oprește când vrei ca el să curgă, dar sunt sigură că ar fi inutil deoarece majoritatea elevilor simt asta. Aș putea să scriu despre cum uneori vreau și eu sa fac cu lucrurile din ghiozdan ce face și Ishaan din filmul de la ora de religie(colegii mei de clasa știu despre ce vorbesc, asta e dacă au fost atenți la film). Dacă tot nu știți la ce mă refer  explicația se află în imaginea de alături.
 Până la urmă nu am spus lucruri interesante, nici folositoare, dar am scris ceva ce totuși e mai bine decât sa scriu „Nu știu ce să scriu“. Sper că data viitoare când voi posta ceva voi avea mai multe de spus, dar șansele ca acest lucru să se întâmple sunt foarte mici. Paaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu