joi, 26 mai 2016

    Am o surpriză copii! a spus profesorul

     Azi am dat test surpriză la matematică. Pot să spun că într-adevăr am fost luată pe nepregătite È™i răsplata va fi o notă fabuloasă(adică nu mai mult de 7), ceea ce înseamnă că pot să îmi iau la revedere de la o medie mare la matematică È™i să o salut pe cea care va urma.



Businessman being depressed by accounting in his office Stock Photo - 42577161         Cred că tot testul am gândit lucruri de genul: È™tiu să fac problema asta, trebuie să È™tiu să o fac, ca în final să nu fi È™tiut mare lucru. Mă gândesc ce amuzant trebuie să fi arătat: faÈ›a arătând de parcă am muÈ™cat dintr-o lămâie(efectul testelor la mate asupra mea), privirea plină de sarcasm îndreptată spre profesor, întrebându-mă în gând: „Serios? Abia am dat un test È™i bineînÈ›eles că îl aÈ™teptam pe următorul cu nerăbdare!”. Pe la jumătatea testului însă arătam ca șă ceilalÈ›i colegi, adică cu mâinile puse în păr, dând cu capul de masă È™i având o expresie de exasperare È™i disperare pentru că am mi-am dat seama că am făcut numărul greÈ™it. Am încurcat numărul 1 cu numărul 2(nu am fost singura care a pățit asta).
 Până la urmă am predat testul aÈ™a cum era, dar m-am rugat în gând ca profesorul să piardă testele, poate un vânt mai puternic care să urce pe scări în drumul spre cancelarie È™i să poarte cu el acele bucăți oribile de hârtie afară(foarte puÈ›in probabil, dar am dreptul să visez) sau poate chiar magie. Din păcate nimic din toate acestea nu s-a întâmplat aÈ™a că aÈ™tept testele È™i odată cu venirea lor È™i notele proaste. Tot ce pot să spun este: „It's raining red!” pentru că numai asta voi vedea după ce îi voi spune mamei nota.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu