luni, 20 iunie 2016


S-a terminat
Toată lumea a prezentat jocul(teza) la informatică și toate au fost foarte interesante, dar mai ales muncite. Pot sa spun că domnul diriginte a fost plăcut surprins când a văzut că toată lumea a respectat termenul limită și a fost și mai surprins când a văzut că într-adevăr toți am trudit la această teză, situația din semestrul întâi nefiind repetată(jumătate de clasă a copiat și a primit nota 3). Au fost 10 echipe, deci 10 jocuri. Fiecare grupă a fost alcătuită din 3 copii, dar grupa noastră a fost mai specială având 4 copii. Din atât de multe echipe doar două s-au încumetat să facă jocul în SDL, restul alegând modul text sau grafic, dar, în final toate au fost frumoase. Un lucru care mi-a atras atenția a fost faptul că domnul diriginte a zâmbit pe parcursul fiecărei prezentări, deoarece, sper eu, era mândru că am ajuns la acest nivel, dar mai ales de faptul că noi am reușit să facem aceste lucruri. Chiar dacă tot ce reușeam să facem era o linie sau două sau un pătrat care se mișcă, tot ce conta era că noi am făcut acel pătrat cu mâna noastră și nu altcineva. Toate jocurile au fost aplaudate chiar dacă atunci când oamenii aud că trebuie să facem un joc, de obicei spun că este ușor, dar nu este deloc așa, deci am meritat să fim aplaudați.
Echipele:
 
 
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu